Aktualności
Inauguracja Roku Praw Dziecka
Stanowisko sejmiku
O Województwie
Nasze Symbole
Oni rządzą
Kujawsko-Pomorskie smakuje
Poczta - Dziecięce Graffiti
Wyjątkowi
Linki
Do pobrania
 
 
Z przyjemnością do szkoły Drukuj Poleć znajomemu
 W oficjalnej uroczystości otwarcia nowego budynku szkoły podstawowej w Łochowie (gmina Białe Błota, powiat bydgoski) wzięły 10 listopada udział przewodnicząca sejmiku Dorota Jakuta oraz radna województwa Lucyna Andrysiak. Nowoczesny, zbudowany zaledwie w 15 miesięcy budynek, z którego dzieci i młodzież korzystają już od początku tego roku szkolnego, znakomicie wkomponował się w architekturę Łochowa. Realizacja inwestycji była możliwa dzięki ponad 3,5 miliona złotych wsparcia z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego, co stanowiło 65 procent całkowitej wartości projektu.
 
Uczniowie Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łochowie od niedawna mogą korzystać ze wszystkich udogodnień jakie zapewnia nowo otwarty budynek szkoły podstawowej.
1 września rok szkolny zainaugurował nowy dzwonek. Lekcje odbywają się w 12 salach wyposażonych w tablice interaktywne, ekrany i projektory multimedialne, w całej szkole dostępna jest sieć internetowa Wi-Fi. W budynku znajdziemy również dwie sale do zajęć poza lekcyjnych, salę logopedyczną, pracownię komputerową, bibliotekę, izbę pamięci patrona szkoły, izbę regionalną – swoiste, szkolne mini muzeum oraz aulę na 350 osób.

Przy głównym wejściu znajduje się elektroniczna tablica ogłoszeń LCD 32``, na której uczniowie śledzą bieżące informacje na temat zastępstw, godzin przyjmowania pedagogów i innych, aktualnych wydarzeń. Dzięki rozbudowanemu systemowi monitoringu – w całej szkole jest 48 kamer – dzieci mogą się czuć bezpiecznie. W atmosferę szkoły znaczący wkład mają również rodzice uczniów oraz liczni darczyńcy, dzięki którym obecnie powstaje oczko wodne z kaskadą, mające zapewnić połączenie elementów dydaktycznych z wypoczynkiem podczas letnich upałów.

Kancelaria Sejmiku

10 listopada 2011 r.
 
 
 
 

















Gościmy